« Home | istanbull » | Back to home » | yayin akisimiz kaldigi yerden tum hiziyla devam ed... » | Ring » | Orduya bak, hizaya gel! » | appears to be real » | Ser-tac » | Deep Purple » | Sirtustu yatma RTE » | Efendime soyleyeyim »

mardin mardin

Bu cuma gunune kisacik bir Mardin turuna katiliyorum. Boylelikle Istanbul disinda da koca bi dunya var fikrini hayata gecirmenin bu yaz donemindeki ilk adimini atmis olacagiz. Cuma sabahi 5de Diyarbakir'a hareket. Tur programi icinde gorecegimiz bi suru yer var, misal mi, iste misal:

Gazi Kosku
Ulu Cami
Malabadi Koprusu
Hasankeyf
Magara evleri
Mor Gabriel Manastiri
Mor Benham Kilisesi
Kasimiye Medresesi
Tarihi Dara sehri

Donus pazar sabahi 9da. Iki guncuk zamanda bu kadar yeri nasil gorecegiz, nasil sindirecegiz, hazimsizlik cekmeyecek miyiz sorularinin cevaplari bende de yok. Tur sirketinin bi bildigi vardir umarim. Mardin'e gitmis var mi sevgili pitirciklarim? Tavsiyeniz varsa alirim yaparim. Anlaticam donunce, fotolarla bezenmis, fotoroman tadinda biseyler biseyler...

yaptığımız gezide mardin e çok az vakit kalmıştı ama hasankeyf te oyalanmıştık, şimdi bir daha gitmek lazım.

Diyarbakırda oturan çok yakın bir arkadaşım var..İstersen sorayım..

arkadaşlarım 1 hafta gezdi... ve lakin bu postu okuduğumdan beri hasetimden çatlıyorum, onun için yardım edemiycem. hıh.

ben bi gidiyim ayrintili rapor cikartirim emir bey efendi'cim, merak etmeyiniz :)

tugce, yok artik tur sirketi'nin emin ellerine emanetiz, bakalim noolacakk..

deryaaa, catla bakalim, sen afrika'lara davetlisin biz catliyo muyuz cik cik :)

Bilen biriyle gezince e pek tabi daha kısa sürer. Bu bir ilk olsun ben gelince kazı sonrası yanıma geleceksin karışmam, beni gezdireceksin. Gezi demeyin sırt çantamı doldurup tepesine çadırımı matımı bağlayıp yollara düşesim geliyor. Gelince tembellik yapmadan ayrıntılı gezi raporu istiyorum, satarsın matarsın elimde rehber prototipi olsun.

Hasankeyf... Benim için gökmavisi bir yer demek. (Hiç de gitmedim nerdense bu his)
Mavi çaput götürmeni talep ediyorum. Benim ağıtımı mavi çaputu bir dala çalıya filan bağlayarak yakarsın sen, bilirim bilirim.
Ben gelince kendimi zincirleyeceğim saten Durusu Barajı'nın 40 yıllık enerji planına sıçarak.

Gezinden bağımsız: Deryik'i de Allionoli'ye almak istiyorum. Gönüllüler için her türlü kurtarılacak antik kent bulunur. (seni gönüllü yazmışım gönlüme deryik, kırmazsın artık)

Gezmek istiyoruuum neşesi ile tarihi rahat bırakın ulan allahsızlar hırsı bir arada

efendim comment kutunuzu biraz mesaj panosu yapıcam ama...

elifcim zamanında gönüllü olacakken son anda niyeyse ucundan dönmüş idim.. evet evet!!! ve lakin bu yaz balık çiftliklerinden kurtarıcam ya insanlığı hani, zor. imkansız.

ama sonrası için evet yaa evet eveeeettt!! :D

tamam kazi bitsin gelicem yanina, gezdiricem seni, bak rapor da geliyor yukarda, ama uzuuun bir rapor olacak bu, bol fotografli, tek gune sigmaz :)

deryik'siz n'olmaz n'olamaz :)

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator