« Home | Ring » | Orduya bak, hizaya gel! » | appears to be real » | Ser-tac » | Deep Purple » | Sirtustu yatma RTE » | Efendime soyleyeyim » | Sevgili Blog » | Fetis erkekler » | ... »

yayin akisimiz kaldigi yerden tum hiziyla devam edecek...ama once reklamlar...



Reklam almis bloglara tik'larken uc kere dusunuyorum (benim icin yuksek bir sayi bu). Bu isin dogasina, kendini deneyimlerini anlatma es dost akrabayla paylasma isinin dogasina uymayan bi durum bence bu reklam isi. Alisamadim. Koyanlar niye koyuyor onu da cok idrak edebilmis degilim. Yargilayacak durumda zaten degilim de, motivasyonu nedir bu isin cozemiyorum. (Blog olsun olmasin, bir siteye girdiginizde ilk isiniz mumkunse reklam kutucugunun kosesindeki carpiyi tiklamak olmuyor mu sizin?) Gunde binlerce reklama maruz kalan zavalli beynimiz zaten yeterince embesil olmadi mi, bari bloglar arasinda gezinip merakimizi bi sekilde cezbeden insanlarin yazdiklarini okurken bi nebze rahatlamasin mi? Kosedeki reklama gozumuz takilmadan sirf yazilan sey ile birebir ozel bir diyalog kurabilelim. (Bana bir masal anlat qm.)

Blog yazmak cok kisisel bir is (taa ilk zamanlardaki "blog nedir, gunluk mudur degil midir hede hodo" tartismalarina girmeden hizla devam ediyoruz). Herseyi metalastirma, ticarilestirme mantiginda zaten sakat olan biseyler var. Bloglarimiz sadece bize kalsin, kar mantigi her yere bulasmasin. Bloglar arasi kurulan dostluklarin uzerine reklam golgesi dusmesin. Sonraki kusaklara tavsiyem, qm'in yegane vasiyeti budur.

Non-profit bloglar olalim. Birakalim, burdan da uc bes kurus kazanmayiverelim.

Non Profit, Non governmental Bloglar olalim :)
Ben parantez icindeki "bana bir masal anlat qm" olayina takildim asil.
Masallari ben anlatmiyor muydum ama? Hem de ne guzel katletmistim hepsini :)
Ayricaaa, blog insanin kendine yakisani giymesidir. Cunku insan aslinda dusuncelerini giyer, blog yoluyla da giydigi dusuncelerini yansitir. eh tabi herkes kendi dogru ve guzel buldugu dusuncesini yansittigindan, yakisani giyer. Oyle yani.
-Yarindan sonra kuslar kadar olmasa da yeteri kadar hur olacak Tugce'den saygilar.:)

blog insanin kendine yakisani giymesidir...vakko'nun reklami mi oldu ne simdi bu da? :) bugunden tezi yok ozgurlugune kavusacaksin, icime dogdu bak :)

tuğçe, qm... sizi kafa kafaya vurmak üzereyim... ağustos diyor, köşemde ağlıyorum. saygılar!

Deryik, vurma bizi, kiyma, elini kana bulama bak :)
Aglama hem de. Kiyamayiz biz sana.

Ama olmaz ki, bu "X insanin kendine yakisani giymesidir"le bana iki bucuk aydir sayfalarini karistiramadigim Penguen hatirlatilmaz ki...

Hahaha en son 23 Nisan'da bir cocukcagiz elinde tilifon "bahcelerde buss busss koca gotlu corc buuus" diyordu kapakta. O kadarini biliyorum ='(

Bulamayip bulmak isteyene de yollarim =p

ben kiyarim deryik'e, kotuyum ben. temmuzdu hani, agustos mu oldu simdi?

narsis7ekho, asil ben sana penguen yollarim turkiye'den istersen..maille bir hafta filan surer gerci ama beklemeye deger yahu.

bana annem koli yolliycak, içinden tam 3 tane penguen çıkıcak... yaaa :D

ağustos oldu monşer. bühühühü. gerçi sebebi 15 günlük balkan turu ama :)

Bi dakka bi dakkaaa...
An itibariyle ben de kiyarim deryik'e. QM, Tugce filan degil; beklemedigi benden gelir darbe (Nasil olacagini bilmesem de)

Kiskandirma var, agir tahrik var; uc Penguen diyor. Bu kadar da degil:
Kagit hisirtisina, murekkebin kalan hafiiif kokusuna, Sandik Ici'ne gonderme var.

Insani zorla Mr. Hyde'a ceviriyor.

Narsis7ekho
Ben de sana yollarim canim Tr'ye donunce. Istedigin penguen olsun, senden onemli mi :)

Deryik,
Balkan turu da balindan yenmez ya.. :)

deryik'e bak sen. balkan turu diyor, penguen diyor. e deryik bunlar var madem, niye agliyorsun ki simdi sen diye sormazlar mi kadina?

narsis7ekho, suc ortagin olayim, beraber kiyalim deryik'e. o gondermeler yok mu, beni o gondermeler mahvetti zaten.

tugce, narsis7ekho'ya penguen gonderme kampanyasi yapalim en iyisi biz istanbulda. balkan'larin eski tadi kalmadi azizim, nerde o eski yugoslavya?

"Gondermeyen?!..."
Tek kasim havada olabildigince maco sorarim ikinize de.

Hele bir varin memlekete, QM esuunezposibil nete giriniz, adresimi yollamami emrediniz. Siz daha once varacaksiniz sanirim memlekete? Oyle mi, yazdim mi?

ben de bikmi$ durumdaim rekLamLardan.. hatta oLe bLogLara mumkun oLdugunca az girmeye caLi$iorum. SurekLi pop-up kapamaktan gina geLdi. Biri sesimizi duySun!!!! :))

~Serra

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator