« Home | Ser-tac » | Deep Purple » | Sirtustu yatma RTE » | Efendime soyleyeyim » | Sevgili Blog » | Fetis erkekler » | ... » | Fighters fight » | The Game of Life » | Go go go... »

appears to be real

"Baby, did you forget to take your meds?" Placebo

Ne cok seyi varsayiyoruz, bazilari masum, bazilari degil (konuya girise bakar misiniz, adeta ders niteliginde).

Ne kadar duygusal olsalar da tum erkeklerin "taa en iclerinde" ("in their hearts of hearts" derler kimi ingilizler) insan postuna burunmus yirtici et-duskunleri oldugunu varsayiyoruz.

Ne kadar ozgur, sorumluluk/utanc duymadan yasanan cinselligin atesli taraftari kesilseler de, kadinlarin aslinda "taa en iclerinde" mustakbel esine sonuna kadar sadik olacak kalbinin prensini bekleyen romantik pamuk prensesler oldugunu varsayiyoruz.

En buyuk gunahlari, en kabul edilemez suclari isleyen insanlarin "taa en iclerinde" vaktinde yeterince alevlendirilmemis iyilik kivilcimlarinin hala tutustugunu varsayiyoruz.

Goruntulerle curutulemeyecegini varsaydigimiz birtakim derin gerceklere tutunuyoruz cogu zaman.

PS: Simdi okudum da, amma da mesih gibi konustum yahu, yazarken oyle gelmemisti halbuki.

Mesih gibi olmamis bence.
Bir takim derin gerceklerle hayata tutunuyoruz cunku, bir takim az dogru cok yanlis gerceklerle bile hayata tutunmak, hic tutunmamaktan iyidir.
Her kadin pamuk prenses degildir. Bazilari elmayi veren cadidir, bazisi kul kedisi, kulkedisinin kuzenleri, teyzesi, kirmizi baslikli kizdaki nine filan..Karisik bir durum. Ama orta yas bunalimina girmis kirmizi baslikli kiz ninesi kendisini pamuk prenses yapmaya calisir da, etraf ne kadar inanir bilemem. Kotu bir goruntu tabi. Orta yas bunalimi gibi bir sey.
Her erkek de capkin degildir. Aslinda kadinlar daha capkindir. Erkekler bunu oyle(ymis) gibi gostermeyi severler, cunku bu bir seylerin kaniti ve sozde ustunlugu olur. Benim gibiler de bu kisilere , "yemezler canim" diyerek bakar.

Insanlarin dogduklari andan itibaren masumiyeti kaybettiklerine inanirim, bir nevi curumek. Kimisi masum diye ayiramiyorum. Valla ben masumunu gormedim.

tugce, yemezsin sen tabi ki, pissiiik yap sen o capkin gecinen erkeklere :)

narsis7ekho, ben inancimi koruyorum hala. optimist polyannayim ben, erkek olani yok mu onun?

tuğçeye %100 katılaraktan, ben hala "beyaz atlıyı" bekliyorum, 21. yüzyıl için uygun olmayan modern çağ pollyannasıyım sanırım :(

ayrıca yazın çok başarılı, kısacıktan olsa bile derinden, sanırım artık takipteyim..

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator