« Home | Efendime soyleyeyim » | Sevgili Blog » | Fetis erkekler » | ... » | Fighters fight » | The Game of Life » | Go go go... » | New Sheriff in Town » | Sweet Home » | What happened? »

Sirtustu yatma RTE

Sirtustu uyuyamayanlardanim. Sirtustu pozisyonunda en fazla yaptigim birkac dakika tavani donuk gozlerle izlemekten ibaret. Bi de tavanin badanasi iyi yapilmamis, puruzlu filan, onlardan sekiller yapiyorum..Aaa ne o fil mi, e peki o adam ne yapiyor ki orda simdi, aa cok ayip, gibisinden banal seyler. Bulutlara bakip hayaller kurmamistim vaktinde, cocukluk ihtiyaclarimi gidermekteyim. Evet, ne diyorduk, uyku ve sirtustu yatis durumu. Olmuyor efendim, ikisi bir araya gelmiyor. Sirt agrisi yapiyor bi sure sonra o durumda yatis. Belki de koltukta dik oturamamakla ilgili bir durumdur. Kambur genclik. Yatis dedigin tek ayagin 90 derece kivrilmis tek el yastik altina sikistirilmis sekilde olmali. Bize annelerimiz boyle ogretti.
*******
Alakasiz olacak ama, canim Turkiyemde koparilan cumhurbaskani kim olsun, RTE mi olsun Ajdar mi olsun capindaki firtinayi yer yer keyif yer yer huzun ve esefle izlemekteyim. Ne yazik ki, Turkiye'deki politik damar zaman zaman depresen laiklik savunusundan ibaret -ordu gaziyla politika diyelim biz buna sebastian, oyle diyelim iyi dusundun jose. RTE cumhurbaskani olsaydi bi anda seriat ulkesi olmazdik, kadife ya da ipek bir karsidevrimle de karsilasmazdik, hersey kaldigi yerden devam ederdi. RTE ideolojik donusumunu tamamlamis kuzulasmis "institutionalized" olmus bir bahtiyardir, ulkemizin aydinlik gelecegi ulusun korkma diyesim var, hani daha reel sorunlari dert et diyesim var. Ama, benimle ayni kulturel dunyadan insanlar bu konuda o kadar farkli dusunuyorlar ki, dusunduklerimi soylerken bir ic huzursuzluk da hissediyorum bazi bazi - bu da itirafim olsun.

ben de bu konuda gunlerdir kendimi yalniz hissetmekteydim, oh ne guzel oldu yazini okumak. koskoca cumhuriyet kockoca laiklik iki adamin iki fikriyle yikilacaksa zaten hic oturmamis demektir. onlarin yerine kim gelse daha iyi olacakti ki? kim kendi cikarlari icin ulkeyi satmayacakti kim cikarlari ugruna vazgecmeyecekti bircok seyden. ha ahmet olmus ha mehmet bence de degismesi gereken baska seyler var. sozluk'leri falan takip ediyorum da, yok karisinin basi kapaliymis kotu imajmis/aa ama oyle deme'ymis ataturk'un annesinin basi da bagliymis/aa ama o zamanlar farkliymis... bence guzel beyinlerimizi gereksiz tartismalarda kullanip hucre olduruyoruz.

o adam teknik olarak para kazanıyo şu anki sistemin getirdiği ekonomik çıkarla. haliyle bindiği dalı kesmez. benim derdim kadrolaşma kısmı, "cumhuriyet mi gidiyo elden din mi" tartışması değil. kadro kadro bi adam kendisi zira.


bi de RTE mi ajdar mı kısmını okuyunca aylardır atmadığım kahkahayı attım. mil mersi :P

sırt üstü uyumak bi işkencedir. yüzüstü uyumak candır (hele buz gibi bi yastık uuf uf). tarif ettiğin pozisyona da kısaca "ana rahmine dönüş hasreti" adı verilir, haliyle doğrudur, anneler öğretir :)

Ben oyle dusunmuyorum malesef. Evet cok daha onemli konular var tabi ki..Ama boyle birinin bizleri temsil etmesi sinirlerimi bozuyor. zaten basbakan oldugunda da ayni sekilde hissetmistim..
Ben sirtustu asla uyuyamam. Yuzukoyun yatarim, ya da yan yatip bacagimi yorganin uzerinden atarim.
Yatmak demisken, uykum var benim ya :(

melis, ortak fikirde olmamiza cok sevindim, kim kaldi bizlerden azizim? :)

bu komentinde deryik, marksist bir yaklasimla ekonomik cikarlara vurgu yapmis :)) dogru ama, katiliyorum..bi de hic buyumeyen ceninler olalim biz.

tugce, beni oyle birinin temsil etmesi sinirlerimi bozmuyor, cunku zaten turgut ozal beni vaktinde ne kadar temsil ediyorduysa bu da simdi o kadar edecek..rahatsizlik hissetmeme sebep olacak ekstra bir unsur goremiyorum ben. uyu bi de sen:)

Turgut Ozal'dan da yaptiklarini duyunca nefret etmistim, malum o liderken ben daha kucuktum ve hatirlamiyorum.

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator