« Home | Deep Purple » | Sirtustu yatma RTE » | Efendime soyleyeyim » | Sevgili Blog » | Fetis erkekler » | ... » | Fighters fight » | The Game of Life » | Go go go... » | New Sheriff in Town »

Ser-tac

Dusundum de, Serdar Ortac (kisaca ser-tac diyelim biz o'na) ne kadar da terbiyesiz bir insanat degil mi ama? Dansoz parcasiyla gecen yazimizin icine etmisti zaten, kin birikmis bende yeni yeni aciga cikiyor demek ki. Hep icime attim, simdi patliyoruz, hop bir ki. Bu zat-i muhtereme "yaptiginiz tum sarkilar birbirine benziyor ayip olmuyor mu?" cinsinden ignemeli soru sormuslar. Yanita bakar misiniz: "zaten topu topu 7 nota var, ne yapmami bekliyordunuz?" Yakisti mi sana Ser-tac, haftanin rukusu sectim seni. Fena yanit degil aslinda, muzik kulturu turkish pop'tan oteye gecmeyenler bal gibi gelebilirler bu oltaya mesela. Aaa evet derler hatta, demek bu yuzden tum sarkilar birbirine benziyor. Oyle degil ama anacim. Tamam biz de konservatuar mezunu degiliz, ama dinliyoruz sagdan soldan muzik. Olmuyor Ser-tac, sen hala gobekten zeytin yeme evresinde kalmis olabilirsin, bizi de buna mahkum etme ama ne olur? Yetkili merciler harekete geciniz, bu cekik gozlu yari japon tiz sesli asiri ozguven bombasi sisme kisiligi nezarethaneye aliniz. Bizi felc etmeyiniz.

ben şahsen Antalyalı bir insan olarak yazlar boyunca bu herifin düşük kaliteli şarkılarıyla boğuştum her türlü plajda kafede ıvır zıvırda, ünlü olunca hemen kendisiyle polemiğe girip piyasadan silmeyi düşünüyorum =)

Ben de Kusadasi'nda barlarda.. Hatta dondum buraya, en yakin arkadaslarimdan biri Sor sarkisinin nakaratlarini ezberlemis.. Hem de turk bile degil. Dumur oldum.
Yarin kim ariyor :P

emir bey, bu adami piyasadan silmek icin ben de her turlu cirkefligi yapmaya gonulluyum..televolelerde agzini bile yirtarim.

tugce, saka maka adam yurtdisinda da tutuldu gercekten. dunya nereye gidiyor yahu?

kendisi zamanında DJlik yapmış bi zat, dıptıs dediğimiz ritmi, neyin satacağını bilir.

ha onun dışında, zamanında ispanyolca söylemeye çalışmıştı. gani müjde de kendisine ""ispanyol çinlisi" demişti. hala gülmekteyiz.

bi de annem her seferinde "bu kadın kim" der. ser-taç deriz, inanmaz, gelip tv'ye bakar.

biz bu sahsin sarkilariyla buyuduk, boy attik. hangi arada djlik yapti hayret ola ki. kacirmisim ben onu. ama tabi ya, bi de ispanyolca macerasi var onun, pis cinli :)

Ben ispanyolca zamanlarini hatirlamiyorum valla. Ben en cok dansina hastayim ama. Boyle parmak onde, garip bir seyler :) Ben de ogrenip her yerde oyle dansetmek istiyorum bundan sonra.

Ben de o dansa laf edecektim tam. Ziplamalar hoplamalar, hafif kamburlastirilan sirt, suratta bir siritis ya da kuul bir bakis.
Suan adini sanini hatirlamadigim ama ezberlemeye calistigim tekerlememsi bir sarki sozu parcasi vardi: her gece gezenlere sor gibi mi bitiyordu ne... Ailecek icimizdeki Serdar Ortac'in vucudumuzu yararak ortaya cikmasini bekliyorduk, olmayinca olmuyormus.


Serdar Ortac ziplarken Mars'a gitse de bir ise yarasa kampanyasi.
Gitmiyorsa bile gonderelim kampanyasi.
Oeh...

tugce, evet ya, dansi da felaket onun...bi de bu adamlar gunde bilmem kac saat dans dersi filan almiyor mu? ortaya bu mu cikiyor yani sonunda? bi de almasalar dusunsene...

narsis7ekho, sor adli guzide parcanin sozleri soyleydi:

Ama sen korkaksın hiç bulaşma,
Yaklaşmazsın gerçek aşklara.
Demiş ki benden uzak olsun,
Peki niye her gün ağlıyorsun?
Sebebini seninle gece gezenlere aç bir sor...

hatirladin dimi? :) bi de koca dudakli zenci bi hatun vardi klipte, o kalmis aklimda. bi de, vucudumuzu yararak cikacaksa alien demek ki o. Sigourney weaver'i goreve cagiralim :)

Ben tivi kumandasi icin yapilan savaslari hic anlamamis biriyim, tivi izleyememe sorunu yuzunden kucukken Tsubasa'yi bile hayal meyal hatirlayan biriyim; diyecegim: Klipleri hiiiiiiiiieeeeaaaac bilemiyorum. (Sanirim ah yaziikkk denecek durumda degilim hehe)

Bu sarkiyi da ablam tepemde soyluyordu, bir nevi exorcism of narsis7ekho. Hani varsa bisi icinde ya simdi ciksin ya da sonsuza kadar edebiyle otursun.
(Bir de Hande Yener var, bir sarkisinin bir yerine Cig mi? Ha, ha diyor. Ajdar'in Nanesi'ni de hic dinlemeden soylemeyi ogrendim. Muz isirisini gorunce sasirdim. Gereksiz ayrintilar yumagiyim, Ismail YK terorune hic girmiyorum.)

tv kumandasi icin ben de hiiieeeaac kavga etmem, ama cok feci klip izlerim, kacirmam hicbirini, gunahlarimdan biri iste.

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator