« Home | Back to home » | yayin akisimiz kaldigi yerden tum hiziyla devam ed... » | Ring » | Orduya bak, hizaya gel! » | appears to be real » | Ser-tac » | Deep Purple » | Sirtustu yatma RTE » | Efendime soyleyeyim » | Sevgili Blog »

istanbull

Geldim gordum geziyorum..henuz sadece taksim civarini geziyorum, ama olsun acilirim yakinda..kendimi en cok kendim gibi taksim'de hissediyorum. omrunun yarisi orda gecen biri olarak normal bu durum. cuma gunu istanbul'a geldim iste, haftasonu aile saadetiyle gecti. buyuk uzun bir masada raki esliginde uzun zamandir hasret kaldigim ev yemeklerini hopurdattim. abd maceralarimi anlatmam konusunda israrli olan her yastan akrabalarimi akademik muhabbetle sikmak istemedigim icin bulabildigim en geyik seyleri anlattim. abd'lilerin muntazam salaklarindan bahsettim, ki bu son donemde artan "milli hareket" hesaba katildiginda cok stratejik bi hamleydi, cok basariliydi. sonra konu abd'lilerin obezite sorunundan bush'un aptal saptal gaflari ve sahinlerin coken politikasina kadar gitti geldi. pazar gecesi ilk taksim hamlemi, bi kac arkadasla bulusup boydan boya bi kac volta attiktan sonra, once peyote sonra deep adli bi restoranta biseyler yedik ictik. Pizzasi acayip superdi, abd'de gunde bi ogunu pizza ile gecen biri olarak hala pizza yiyebilme istahim beni de hayretlere sokmadi degil.

bu arada deryik, saray'da kazandibi yedim ben, gozun arkada kalmasin :)) hatta bambi'de kasarli durum doner bile yedim.

"ama bu demek degil ki hayatta basarisiz olacaksin"

sevgili acun, fear factor'de elenmis bir yarismaciyi teselli ederken..

evet, turkiye'deyim.

i love turkey, especially istanbull.


edit: soylemeden edemeyecegim..Lily Allen ile James Blunt bi an once evlensin, ve ikisi de muzik yasamlarina bu evlilikle bi son versinler.

bence cuma günü 23.00 ten önce oldcity ye gidin, çin büfe nin sokağında

efsanevi taşoda gruplarından Jukebox ın son Oldcity konserinde bulunun eğlenin dans edin !

Ben daha tadına yenı varmaya baslayacagım... ancak atiyorum yorgunlugumu..
Ayrica, benim abd salaklari hikayelerim seninkileri dover QM cim. Istersen karsilikli kapisabiliriz :D

Deep candır. Hele üzümlü hellim salatası bambaşka.

heyyo kendim yemiş kadar oldum yahu :)

iSt`e gittin bLogu unuttun :)

~Serra

emir bey, biraz gecikti ama tavsiye icin tesekkur...yeni tavsiyeler alalim sizden :)

tugce, senin hikayelerin benimkileri dover canim tabi ki..benimkiler herkesin bildikleri siradan aptalliklar iste..

skoer, evet, salatalari genel olarak super zati deep'in..ben sik gidiyom oraya, karsilasiriz belkim.

deryik, oh oh ne guzel..gel de yeriz burda beraber.

serra, tespitin cok dogru :)

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator