« Home | Orduya bak, hizaya gel! » | appears to be real » | Ser-tac » | Deep Purple » | Sirtustu yatma RTE » | Efendime soyleyeyim » | Sevgili Blog » | Fetis erkekler » | ... » | Fighters fight »

Ring


Saci yuzune dusen kizlardan korkmamiz gerektigini anladigimiz korku filmidir. Korkunc biseydir. Filmi daha onceden seyredip de sizinle sirf sizi korkutmak icin tekrar izleyen kuzenlerle birlikte izlenmemelidir. Filmin korkutabilitesi ikiyle carpilir sonra. Ha simdi televizyondan cikti cikacak diye geceleri uyuyamaz, gunduzleri zombi gibi dolasirsiniz.

Daha onceden 2 kez izlemis olan erkek arkadasla izlemek daha kotu. 2 sene once oyle bir deneyim yasamistim da. Ustune ustluk, korkayim daha cok diye gidip saklanmisti filmin bitmesine yakin.
Hos olmuyor. Ama bak sesini kisarak izlediginde korkmuyorsun :D

korku fiLmi fobim oLmasini sagLian fiLmdir bu! $ikayetciyim!!!
seLamLar bu arada :)
bu fiLmi iki kez sinemada izLeip, "korku fiLmi i$te boyLe oLmaLi" diyip ardindan 1 ay geceLeri uyumadan onCe akLimdan Samara`nin goruntuSunu cikaramami$, kendi kendini korkutma beceriSi yukSek bi $ahisim.
Artik korku fiLmLeri bana haram oLdu, izLiemez oLdum :)

~Serra

tugce, sesi kisinca korkmama bilgisi cok kritikti, tesekkur, yeri geldiginde bu bilgi kullanima sokulacaktir :)

serra, selam :) ben hala korku filmi izliyorum arada, ama samara'nin kalbimizdeki yeri ayri..samara midemizde cok baska yusufcuklar ucurtuyor.

Lise sonda yanimdaki kizin kucaginda izlemis kadar olmustum sinemada ozel gosterimde. Neyimizeyse niye sinemada bangir bangir izliyorsak...

Ama sonra fark ediliyor ki, sadece gerilimden, gerim gerim germekten altimiza sicirtmis. Ikinci izledigimde ahaha bu ne lan ehuheuhe gevsekligine ulasmistim. Tavsiye edilir, ikincisini izleyerek tum korkularinizdan arinabilirsiniz. Bir civi civiyi soker hali soz konusu

narsis7ekho, bi de ben sinemada izlemedim, dusun yani :) ikinci kere izleyecegim ama, korkularimin ustune giderek onlari yenecegimdir...psikolojinin en ayaga dusmus ilkesi buydu dimi?

yiğit özgür ün pamuk prenses ve 7 cüceli karikatüründe prensesin cücelere dediği cümleyi "saçı yüzüne düşenden korkacaksın" şeklinde aklıma getirten bir filmdir.

emir bey, yigit ozgur'un ilgili karikaturunu hemen dillendirelim:

cüceler: hey pamuk prenses! yanımıza gelsene..

pamuk prenses: yok yok, böyle iyi.. (kendi kendine) g.tü yere yakın olandan korkacaksın arkadaş..

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator