« Home | Sevgili Blog » | Fetis erkekler » | ... » | Fighters fight » | The Game of Life » | Go go go... » | New Sheriff in Town » | Sweet Home » | What happened? » | Marilyn Monroe »

Efendime soyleyeyim

Bir miskinlik hali uzerime cullandi bu gunlerde, hicbir sey yapasim yok. Acayip embesil bir evremdeyim, allah hepimizin sonunu hayir etsin. Paper'lar yazildi teslim edildi, asistanlik islerinin birkac iviz zivir angarya-matik isleri var yapilacak hepsi bu. Istanbul'a donulecek gunler sayiliyor, 3 mayis tarihimiz. Sayalim bakalim, hmm, 10 gunden az. Iyi. Zaten bu embesil donemin iki sorumlusundan biri bu: Istanbul'a donusun bu denli yaklasmis olmasi. Herseyi birakma, burayla tum baglari koparma ihtiyaci hissediyorum gibi. (Bu arada, Mathy'nin de piknik sozunu burdan hatirlatmayi bir borc bilirim) Diger sorumlu da, asiri nemli sicak hava. Bunun tek faydasi, okulun genis cimleri uzerinde diledigimizce top kosturabilmemiz, cocuklar gibi sen olabilmemiz. Adimiz zaten burda "Turkish star"a cikti, kimse futboldan ("soccer" manasinda) anlamayinca boyle oluyor iste efendim. Burdaki ecnebi gencleri bir saga bir sola yatiriyorum, Turkiye'yi temsil ediyorum, kolay mi? Uzerimdeki yuk cok agir cok.

Kolay gelsin, isin zor vallaha. Ben her yakada carpisir durumdayim bu aralar. Blog, ders, is... Beni de bavuluna koy, 3 unde gotur bari.

kıskançıktan orta yerimden çat çaaat çaaatt diye diyarbakır karpuzu misali....

söyletme insanı.

tugcecan, benden 3 guncuk sonra geliyorsun sen de iste, duyan da sanacak ki abd'ye demir attin..ama dersen ki ben o 3 gunu nasil gecireyim, o zaman ben buyukce bi bavul bakayim buralardan :)

deryikcim, soyle sen ama kiskanma, sen daha geleceksin istanbula, gezicez sonra..hem karpuz dedin de, neyse o ayri konu..

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator