« Home | yayin akisimiz kaldigi yerden tum hiziyla devam ed... » | Ring » | Orduya bak, hizaya gel! » | appears to be real » | Ser-tac » | Deep Purple » | Sirtustu yatma RTE » | Efendime soyleyeyim » | Sevgili Blog » | Fetis erkekler »

Back to home

Ohom ohom Istanbul yolcusu kalmasin. Gun bugundur. Cok aktarmali gidiyorum, arada Birlesik Krallik'in Londra sehrine filan da ugrayacak ucak. Aslinda epey bir ulke/sehir "gezmis" oldum boylece. Havaalanlarindan sehir rontgenlemeleri. "Iste ben bilmem ne havaalanindayken...daha o zamanlar sen su kadarciktin..." diye cumleler kurabilicem orta vadede.

Akrabalar aralarinda yemek yapiminda isbolumune gitmisler. Biri tatli yapiyor, biri borek, digeri dolma. Ben de ailenin "the Connoisseur"u sifatiyla "sunun tuzu eksik sunun dibi tutmus su kisik ateste daha iyi olurdu zannimca" gibi bobur bobur cumleler kuracagimdir. And olsun.

Yarin Istanbul'da olucam iste. Bilet cift yonlu hala, ama az kaldi tek yonluye donecek sonunda. Guzel gunler gorecegiz cocuklar.

Iyi yolculuklar bana.

saray'da kazandibi. benim için. nolur.

bi iyi yolculuklar tabii, gözümüz yok efendim :)

Kiskanicaktim ama vazgectim :) Ben de verdim yemek listesini.. Onumuzdeki gunlere yavas yavas bolmus annem. Her gun baska bir istegimi yapacakmis.
Iyi yolculuklar.
Varinca da haber ver :)

P.S: Havaalanlari konususunda kitap yazmayi planliyorum. Her birinde ayri anim vardir da :d

Sus konusma terbiyesiz! Konustukca batiyorsun! diyesim var.

Demiyorum.
Niye?

Bana Penguen gonderecek.


http://istdt.gov.tr/turkce/oyunlar/oyun.asp?lngType=0&lngPlayID=265
Programa bakiniz, uygun bir gun seciniz; cift kisilik biletiniz benden. (8 ve 9 Mayis'ta hala guzel yerler var)
(Bu oyun Afife Jale Odulleri'ni topladi yanlis hatirlamiyorsam)
Tiyatrodan nefret etmiyorsaniz tabi. Sonra da yorum falan yazarsiniz bloga, seviniriz iste.

iyi yoLcuLukLar... :)

~Serra

biri tatil yapıyor biri börek diye okuyup kendimi kilitledim çözmem yine çok vakit aldı yahu =)

deryik, saray'da kazandibi, oldu biliniz:)

tugce, simdi ben bunlari yazarken sen yoldasin, iyi yolculuklar sana da..

narsis7ekho, penguenleri gonderildi sayabilirsin, atiyorum simdi bi "reminder"..

sagol serra, iyi gecti sayilmaz ama geldik iste sonunda..anlaticam, bi nefes aliyim..huh!


emirbey, sonunda bu gizemi cozmus olmana sevindim :)

hosgeldin:)

hosbulduk :)

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator