« Home | Yasli ve hamile gazilere yer veriniz » | Mardin Foto » | Hasankeyf » | "Gunduz Seyranlik Gece Gerdanlik" » | mardin mardin » | istanbull » | Back to home » | yayin akisimiz kaldigi yerden tum hiziyla devam ed... » | Ring » | Orduya bak, hizaya gel! »

Yatagini sasiran kedi

Otoyolun ortasinda bir kedi yatiyordu
Keske uyuyor olsaydi

;(
maLesef beLki de her gun raStliorum o manzaraya. Burda kedi oLmuo ama. sinCaplari goruorum...

~Serra

yaa QM nolur bi şiler yaz, git gel git gel bööle bi yazı...
nolur yaa.

serra, evet ya. ben en son bi kirpi gordum hemen bizim evin onunde. sonra onu tasidim, topraga gomdum. onunden her gectikce de bakarim.

deryik, yazdim iste :) daha uzun olacakti da, kestim. AKP ile TSK gerilimi hakkinda dusunmek lazimdir velhassil.

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator