« Home | Hasankeyf » | "Gunduz Seyranlik Gece Gerdanlik" » | mardin mardin » | istanbull » | Back to home » | yayin akisimiz kaldigi yerden tum hiziyla devam ed... » | Ring » | Orduya bak, hizaya gel! » | appears to be real » | Ser-tac »

Mardin Foto

Tur soforumuz Murat, Dara Koyu'nde bir nine hanima Kurtce biseyler anlatmakta...Ne anlattigi sonraki postumuza :) Murat, 35 yasinda. Yedi kardesler. Evli, 3 cocuk babasi. Cocuklarindan biri menenjitten oturu bebekliginden beri yatalak. Bir halay cekisi var, hayranlikla izlersiniz. Bi cay bahcesinde beraber oturuyorduk. Biri geldi, Murat'a sen benim babama cok benziyorsun dedi. Murat da kalkti adama sarildi, sonra insanlar cift yaratilmistir dedi. Biraz muhabbet ettiler, telefonlari degistiler.

Dara Koyu'nden Filiz hanim...Aman tanrim ne bilmis bi sey o.
Diyarbakir Ulu Cami avlusunda kisa bir mola... Gunes ortada yok, ama gozleri kisik.

Diyarbakir'daki Gazi Kosku'nu gezen cocuklar...Hocalari bu esnada buraya bakin gulumseyin diyordu. Ben de bana bakin gulumseyin dedim. Hicbiri donup bakmadi. Ama bazilarinin kahkaha atmasinin sebebi benimdir.
Cahit Sikti Taranci Muze Evi'nde sairle bakisiyoruz. Yas 35 yolun yarisi eder, Dante gibi ortasindayiz omrun...Cevremizi saran tum cocuklar bu uzun siiri ezbere biliyordu. Iclerinden birine "peki Dante kim?" diye sordum. Italyan yazar ve sair dedi. Agzim bi karisa yakin acik kaldi.


Nargaz. Mardin'de 1 numara. Gaz gaz gaz, tabi ki Nargaz...Ayrica tasimacilik hususunda da son nokta.
Mardin'de belediyenin kadrolu esekleri var. 3 yil calismanin sonunda (genellikle copculuk) emekli oluyorlar. Emeklilik maaslari da 300 milyon. Bol bol saman yiyolar.

Ben Perikles'i, sen Cahit Sıtkı'yı? Hmm... Peki =)

Eşeklere çok sevindim, emekli olsun saman yesinler. Nargaz ise süüüüper. Ahaha kıskanmıyorum işte, kıskanmıyorum.

Bühühü

çocuk çok fena cevap vermiş çat diye, ben olsam ağlayabilirdim =)

Doguda bi tatiL bize de farz oLdu deSene. :)

~Serra

narsis, secim meselesi iste..cahit sitki da karizma adam ama:)

emir bey, benim de gozlerim dolmadi deil ama yutkundum gecti..

serra, gidiniz gorunuz, kesinlikle.

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator