« Home | Fighters fight » | The Game of Life » | Go go go... » | New Sheriff in Town » | Sweet Home » | What happened? » | Marilyn Monroe » | is basa dusunce » | Grading Time: Terrorist-Intacto-Incantato » | non-sense »

...

Hicbirimiz mukemmel degiliz, hepimiz bosaltim sistemi olan yaratiklariz.

Dogru.. Ama ayni zamanda dolasim, sindirim filan da var. Unutmamaliyiz yani :D

rocky balboa dahil.

tabi tugcecan onlari unutmak mumkun mu :)

deryikcim sen rocky'i sevmiyorsun burdan bunu anlarim ben..dover ama seni rocky, benden soylemesi.

Bence gayet de mukemmellestiriyor bu bosaltim sistemi. Yedigi her seyi icinde tutan birileri olsa ben kacardim yanindan =p

Hani azizim, her birimiz biraz kan, biraz bok, biraz da kas degil miyiz ki?

oyleyiz azizim, entry'nin manasini ozetlemis oldunuz :)

Cok uzunmus gercekten de, ben olmasam yanmisti okurlariniz.
=p

sag olunuz var olunuz :)

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator