« Home | Sweet Home » | What happened? » | Marilyn Monroe » | is basa dusunce » | Grading Time: Terrorist-Intacto-Incantato » | non-sense » | Ucuz can pazari » | bla bla bla » | Hrant Dink » | Perhaps perhaps perhaps »

New Sheriff in Town


Evet, o benim.

:)

bu da böyle bi ego olsun madem :)

sefkili qm biliyorum ki siz eleştiri almaya pek alışkın değilsiniz amma biz şimdi oturduk kahve ve bira eşliğinde sizin siteyi mercek altına aldık. içeriğe lafımız yok ve fekaaat şu template bize itici geldi. bi değiştirseniz bi el atsanız. bakın biz sizi bu template'e rağmen çok seviyoruz bir de değiştirseniz varın gerisini siz düşünün. hem diyorlar ki "moda insanın kendine yakışanı giymesidir". öptüm gül yanaktan;)

şans yüzüne mi güldü yoksam? :)

tuce :)

deryik, mutevazi bi insanim biliyosun, dimi, icim mutevazi benim :)

lucy, hmm demek sevmiyosun blog'un seysini, degistirebilirim aslinda ya, ama simdi sevenler de vardir belki, vardir dimi, vardir vardir..

mathy, ben sansli dogmusum, ne yapayim ben de boyleyim iste :))

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator