« Home | Nuri Alco » | Oh baby, come back! » | Gaz toplumu: sosyoloji lugatine katki » | Secimler » | Yatagini sasiran kedi » | Yasli ve hamile gazilere yer veriniz » | Mardin Foto » | Hasankeyf » | "Gunduz Seyranlik Gece Gerdanlik" » | mardin mardin »

Kurt Sorunu

"Ben Bahçeli'yle el sıkışmalarına ilişkin görüşlerimi daha önce belirtmiştim. Bahçeli ne düşünüyor; onu anlamak lazım. 'Burası Türk Meclisi'dir' diyor, doğru düşünüyor. Siz buraya Kürt kimliğiyle giremezsiniz. Kürt gömleğini çıkardınız, Kürt şapkasını çıkardınız, öyle girdiniz, bu temelde yemin ettiniz. Siz ancak demokrat Türk şapkası takarak Meclis'e girebilirsiniz. Bu demek değildir, Kürt sorununu dile getirmeyecekler, Kürt sorununu demokrat Türk şapkasıyla dile getirebilirler. Hrant Dink'in cenazesinde 'Hepimiz Ermeniyiz, Hepimiz Kürdüz, Hepimiz Türküz' diye slogan atıyorlardı. Ben de diyorum ki, 'Kürtler, hepimiz demokrat Türküz, Türkler, Hepimiz demokrat Kürdüz' diyebilmeli. Benim önerim budur."

Sizce bu sozler kime ait olabilir? Haydi tahmin edin bakalim..

abdullah ocalan

(tamam, itiraf ediyorum, tahmin etmedim. daha once okumustum.)

dogru yanit bayan donna, odulunuz adresinize gonderilecektir..

Hadi ya, gercekten de ocalan mi? Eh, bu da benim de politikadan ne kadar anladigimi gosteriyor. :) Ben de mhpli birileri soyledi zannetmistim.

hata sende degil passive, ocalan sasirtiyor adami..sol gosterip sag vuruyo bazen :)

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator