« Home | non-sense » | Ucuz can pazari » | bla bla bla » | Hrant Dink » | Perhaps perhaps perhaps » | can i have it like that » | Closer » | Everything I do, I do it for my fans! » | Wyclef Jean » | Remember Remember...the 11th of September »

Grading Time: Terrorist-Intacto-Incantato

B+
A-

A
Incantato, Pupi Avati'nin safkan Italyan filmi, buyuk oranda Neri Marcore'nin muthis oyunculugu sayesinde, gonlumuzun uzun zamandir bos kalan tahtina oturmus oldu.


intacto'yu çok beğenmiştim ben, 2 yıl kadar önce trt2'de oynadığında. ama benim gibi düşünenini bulamamıştım (ki daha doğrusu kimse seyretmemişti).

templar, evet evet ben de begendim...baska bir dunyanin (talihin efendilerinin dunyasi) kapilarini aciyordu film, yani ben oyle dusundum.

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator