« Home | Puma » | Babel » | "Yasanmis Sehir Hikayeleri" oh cok klisesin dostum! » | Sen tanri misin? » | Welcome to the desert of the real » | Ninjayim ninjasin ninja » | On Bullshit » | Gelene Tom gidene Brad! » | oh my gosh! » | Nice Mutlu Yillara! »

Me: Fusion of Con-fusions


Kalabalik icinde herkese laf yetistiren ve ilginin merkezi olma gayretinde olan da benim, bir kosede susup kesfedilmeyi bekleyen de. Bazen havali kucuk burjuva, diger zamanlar okumus etmis uzlasmaya kapali solcu. Hizbullah'in Israil ordusunu nasil dagittigini yaziyor NewYorkTimes, siddetin ne hos Hizbullah, Star Magazine'deki konu ise Tom-Kat-Suri ve Oprah'in neden dugune cagrilmadigi, herkes cok ayiplamis durumu, ben de eksik kalmadim tabi. En igrenc pop sarkilarini bangir bangir dinledigim de oluyor mesela; ama gothic rock, indie, nu metal, grunge itunes listemde en cok dinlenenler unvanini kimseye birakmiyor, demek ki durum umitsiz sayilmaz. Vogue ve Vanity Fair okurken buluyorum kendimi bazen, abonesiyim hatta o derece, ama AdBusters ("the political psychology of US Power") ve New Left Review olayi dengeliyor, vicdanimi rahatlatiyor (yukardaki fotograf Adbusters'tan; bir liste varsa, o liste "okunmasi lazim seyler" listesi ise, bu iki dergi o listeye gozu kapali girer). Gereksiz yere huzunleniyorum mesela, bugun "500 pictures of baby animals" adinda hayvan fotograflariyla dolu bir kitaba bakarken midemde bir yumru hissettim*, ama kimi zaman ise taskalpli, ciddi bicimde duyarsiz, kirici derecede alayci kisi de ayni kisi. Reina'nin Beyoglu versiyonlarina da gittigim oldu, Petek Dincoz'u biz geliyoruz diye yerinden kaldirmislardi yani, dusunun artik durumun vehametini (oh sinnerman! devil fcuk you!), amma ve lakin en underground mekanlardan cikmam normalde. Decadant and man of wisdom. Blind lover and one-nite-stander. Liste uzar gider, sonuc ayni: bunlarin hepsi benim cocugum. Oyle ya da boyle. Hard to confess, sometimes.

*
Soyle bir diyalog iste:

Matilda: I think I am kind of falling in love with you Leon. It is my first time, you know.
Leon: How do you know that you are falling in love, if it's the first time?
Matilda: I feel it.
Leon: Where?
Matilda: Here, in my stomach. There has always been a knot there, now it's gone.
Leon: I am happy that you do not have a stomachache anymore, Matilda. But, I do not think that it means anything.

(Ezberden yazdim, hafiza-i beser ve nisyan ve maluliyet durumu olabilir)

Boyle bisey iste.

qm beyin göçünden vazcayıp memlekete mi gelsen ne yapsan :)))))durumlar karışık baksana :)

vinticim geliyorum aralik ortasinda, turkiye'ye bi cekiduzen vericem bi kac hafta, sonra dagitmayin ama tekrar, uzulurum.

bööle bir ikilem oluyor maalesef, bu aslında tipik bir duruşu olmayan insan görüntüsü gibi gelse de, belli bir yere sabitlenmemiş ve "baba ben takılıyorum ne iyi ne güzelse, siz devam edin" diyen hatta biraz orta yolcu bir şekildir. bunun da kendine ait bir yönü vardır yani, karakterli birşeydir nihayetinde..

yakın hissettim, yazayım dedim, tabii bunun benim de kaçışım olma ihtimali de var..

silenzio, acik acik "ben buyum iste buyrun" diyebildigin surece, duruma gore serbet vermek icin bi oyle bi boyle gorunmedikce, kendine yalan soylemeyi kestigin oranda karakterli bi durus bu. Arkasinda da belli bir ilke var aslinda: hayat cok zengin "and i want it all." Aslinda kendimi dar cerceveli sabit bir takim ilkelere demirleyebilirim, ama alem shit olmus. Belki de belli bir evredir benimkisi, gecer.

Ve, senin ic hesaplasmalarla yuklu blogunu okudugumdan biliyorum ki, benzer ikilemler seni de kemiriyor bazen.

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator