« Home | oh my gosh! » | Nice Mutlu Yillara! » | Bloggirlik demek...15 madde (simdilik) » | 2007, Audrey yili olsun » | excuse me » | Natural Born Killers » | Cem ne yaptin? » | Manavimiz(di) » | Mischa'larim » | Orhan Pamuk »

Gelene Tom gidene Brad!















Yine her zamanki gibi universitemden cikmis, 71C otobusume soforu selamlayarak binmis, 10 dakikalik yolculuktan sonra otobusten yine soforu selamlayarak inmistim. (Buranin adeti boyle, yoksa olay benim kibaligim degil yani. Bildigimiz mazbut IETT soforlerini selamlasam herhalde adamlar saskinliktan kalp krizi gecirir.) Giant Eagle denilen bir super market zinciri var burda, oraya dogru gidiyordum, kafamda pringles'lar snickers'lar ve binlerce kalori ucusuyordu. Sonra bi ses isittim: "Hey Tom Cruise!" diye seslendi biri bana arkamdan. Aha dedim iste kiymetimi anlayan biri cikti sonunda, ne mutlu bana. Dondugumde beni orta yasli cirkin bi zenci kadin karsiladi. Bana biri Tom Cruise diyecekse bu o olmamaliydi, hem de herkesin ortasinda bu cok ayipti, kabul edilemezdi. "What?" dedim, ne istiyorsun cabuk konus manasinda. "50 cents?" dedi, para istiyordu. "Yok dedim, anlamam ben rapten mapten. Hem ben de "gangsta" tipi var mi, bi bak hele su melek yuzume. Hem birak 9 kere kursunlanmak, omruhayatinda kurusiki tabanca gormedi bu gozler" dedim. Kadin afalladi, deli herhalde dedi, uzaklasti. Sonra gozetledim bu hatunu uzaktan, bi kac kisinin arkasindan "Hey Al Pacino!" , "Hey Brad!" diye kosturup duruyordu. Posted by Picasa

ya bizde?
aaabla, hülya avşar var ya yanında b.k yemiş, alsana bi taane mendiil
aabiii, tarkan gözlü aabiii, bi mendil al tarkan abim beniim

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator