« Home | Bloggirlik demek...15 madde (simdilik) » | 2007, Audrey yili olsun » | excuse me » | Natural Born Killers » | Cem ne yaptin? » | Manavimiz(di) » | Mischa'larim » | Orhan Pamuk » | Orhan Pamuk » | Ermeni Soykirimi »

Nice Mutlu Yillara!














Bir yilini doldurmus oldu QM. Can sikintimi alir biraz belki diye baslamistim, aldi da. Oyle ya da boyle okumus olan, yorum yazan yazmayan herkese tesekkurler. Orda bir yerlerde oldugunuzu bilmek yetiyor bazen. Posted by Picasa

hölölöööylöööylöyyyy!
nice yillara efeniim!

desene burcumuz ayni.

Dogumgunun kutlu olsun bakalim :))

hey qm! hey hey hey qm! :) devam! seni bloggir seni!

hepi bortdey marx bey.

qm!!

evet.

Devam! Kutlarım!

sag olun var olun beni sizler yarattiniz buralara getirdiniz. "nerelere geldin ki, ne havalara giriyon demeyin" bu da bisey iste. insanlik icin kucuk, benim icin de buyuk sayilmayacak bir adim:))

donna, o kadar ortak sey var, bula bula burcu mu buldun sen simdi aradan:)) ayrica, "hani verdigin sozler" tabi guzel sarki da, ben de sana ibo'dan kedili bi sarki yollarim simdi :))

bani, olsun bakalim, hadi bakalim :)

lucy, hey hey hey kisminda horonun uc kere yere ayak vurma kismi mi? hani bulundugun taraflardan bi etkilenme var mi diye soruyorum :))

fakeplasticgirl, hep beraber efenim, ezop!! :)) olrayt!!

metin bey, tesekkurler, devam edecegim!

bu blog akrep burcu. aman diym dikkat :)

yahuuuuu gec geldim
biri dogmusss buraaa
QM !!!!

AŞK DOLU NİCE DOLU DOLU YILLAR DILIYORUM YÜREKTEN SANA ***
IYI BAK KENDINE ORALARDA
ve
hep buralarda kal !!

hem hem hem hemşeriiiii :))))))

deryik, akrebin sagi solu belli olmaz mi o yuzden mi? nedir akrebin olayi?

biskuit'im, geldin ya gecmis erkenmis ne fark eder. herp beraber hem hem hemserimm!! :))

ligeia, fark etmedim degil senin kendi mekanini boslamnani... biriktir biraz geri gelirsin, bekliyoruz. guzel sozler icin de tesekkurler efenim :))

ee ben, burda olduğum yerdeydim...geç olsun, güç olmasın, kutlu olllllssssssuuunnnn....:PPP

deli sey :))

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator