« Home | Nooldu Fener? » | Ortaya bi karışık » | Istanbul bi sehirdir, tam manasıyla, oyledir » | Fedakarlik ustune gercek olma ihtimali olmayan hikaye » | Post written in English and Universalism » | Gunler » | Ask Philosophers! » | Soames'un Analitik Felsefe Tarihi » | yapay zeka » | Karl ve ben »

Miska


QM Posted by Picasa Tanistiriyim miska. Ben onu poz verdirmeye zorlarken kendisi uyumaya calismakta. Cok sekerdir kendisi ablasi. Pek fotojenik deil ama galiba. Hadi kaynasin bakiyim.

hahhahaha:))) yirim onun kulaklarını :))) dumdum 'un rakibi olan bumuydu . yoksa bu başka kedimi . biraz daha tanıtsana . huyunu suyunu .
paşalar gibi kurulmuş ya. bu kedi hastalığı bir kediyle kalmıyo qm farkındasın dimi . yolda görüyorum ; ulan diyorum alıyımmı şu yavruyu . ama maalesef dumdum çok belalı bir kedi ve ikinci sorunda sevgilim ona bile tahammül edemiyor :)

hemen tanitayim: deli bi kedidir miska. hic bir zaman kucaya kendi rizasiyla gelmez, kendini uzun sure sevdirmez. sebepsiz yere kosturur mesela evde. sonra durur, gozlerini kocaman acarak beni suzer, sonra ayni hizda kosmaya kaldigi yerden devam eder. cok oyuncudur. kovaladigim zaman bi sure kacar, sonra hemen yemeginin basina gider, mamasindan yer. uyku saatleri ve uyanma saatleri bellidir. anlatirim daha dur bakalim :))

hahahahahha:))) ekol bi şahsiyetmişş yaaa . abi bunu sadece kedi sahibi olan anlar , biliyosun dimi .veya bizi okuyan biri , kafayı sıyırmışlar diyebilir . ama dediğim gibi anlamak için kedi yi yaşamak lazım :)))) miska ya adamım :)))hahahaha. tipide arıza abi , belli yaniii
senin bi tanemi kedin var

pek bi ağır ablaymış kendisi. o gözler nasıl süzülmüş vallahi hayran kaldım. sevelim sayalım kedi ırkını :)

biscuittt, evet bi tane kedim var. en azindan simdilik :))

bird, ufak bi yanlis anlasilma var. miska abla deil abiii. yaaa...

QM BEY QM BEY BANA BAKIN . miska dosyasını bu kadar kolay geçemezsiniz. ilerleyen zamanlarda , daha şuh pozlarıyla miska 'yı burda görmek istiyoruzzz .açıklamalı olarak . ben dumdum ' a yapmıştım ya öyle . ne yer ne içerrr . :)))))
bilgilerinize ve ilgilerinze arz ederizzzzzz...

vintage büsküvüüssü site yönetimi

biscuitt, tabii ki miska dosyasi kapanmaz. hic bir yerde yayinlanmamis fotograflar ve akil almaz maceralarla geri gelecegizdir.

ayol bu pek bi kızgın bakmış, parçalarım şeklinde..

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator