« Home | Ortaya bi karışık » | Istanbul bi sehirdir, tam manasıyla, oyledir » | Fedakarlik ustune gercek olma ihtimali olmayan hikaye » | Post written in English and Universalism » | Gunler » | Ask Philosophers! » | Soames'un Analitik Felsefe Tarihi » | yapay zeka » | Karl ve ben » | Vagueness »

Nooldu Fener?

Sonsuz bi keyif icersindeyim. Hakan Sukur'un deyimiyle, "dunyadan kopmus bi vaziyetteyim". Hem de bi galatarasayli bile degilim. Fener ne oldu simdi? Haftalar oncesinden kendini sampiyon ilan etmekle, hic bitmesini istemedigimiz super lig'in patronu pozlariyla sampiyon olunmuyormus dimi? Oh be! Bi de su var: mactan once fener berabere kalacak, galatasaray kazanacak dediydim. QM dediydi dersiniz diye diyorum simdi. Su anda sorulan Telegol adli super futbol programindaki harika soru: "Fener mi sampiyon olamadi yoksa Galatasaray mi sampiyon oldu?" Yaa futbol nasil sevilmez ki? Insani dusunmeye iten bi spor.
***
Dolce Vita tarzi dekadant bi yasamin kollarina kendimi birakmis durumdayim. Anlatsam beni seven milyonlar sevmekten vazgecebilirler. Anlatmiyorum o yuzden.
***
Babamin bi sozu var: En hakiki mursit, manavci hursit. Kemalizmi sindirmis bi babam var. Mutluyum.
***
Su donemde hep geyik yapmak istiyorum. Hep ciddi seyler okuyup konusmak yorucuymus.

sanki amerikanyalarda geyik yapmiyordun hic? bak seeen...

yalllaaan, billahi yalan!

QM BOŞVER BU İŞLERİ . ışığını yansıttt :))) . hakan şükür ' ün deyimiyle ........ . bak o söz bitirdi beni :)) bunu yapmıycaktın

seninle yaptigimiz geyik deildi, cok ciddiydim bi kere DQ hanim. hayret bisey.

biscuitttt, ah senin icin ne kadar uzuldum anlatamam. :)))

yettim yiğidim..... sen özlememissin ayrııı.....

mathy, ozlemez olur muyum hic? sadece benim cikolatali fransiz garanti oldugu icin ozlemimi belirtme ihtiyaci duymadim :))

This is very interesting site... » » »

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator