« Home | Fedakarlik ustune gercek olma ihtimali olmayan hikaye » | Post written in English and Universalism » | Gunler » | Ask Philosophers! » | Soames'un Analitik Felsefe Tarihi » | yapay zeka » | Karl ve ben » | Vagueness » | Onum Arkam Sagim Solum...(2) » | Onum Arkam Sagim Solum... »

Istanbul bi sehirdir, tam manasıyla, oyledir

QM gazetecilere verdiği demecte 'yaptıgım isle anılmak istiyorum, magazine malzeme olmayacagım' dedı. Gazetecılerın QM'ın su aralar yaptıgı hıc bı halt olmadıgını, Istanbul'a dondugu su gunden ıtıbaren bos bos gezmekten baska bı seyı olmadıgını hatırlatmaları uzerıne QM'ın 'a bak o da dogru yav' seklınde bı ıfade takındıgı ve 'oyleyse sanat ıcın ne yapmam? yenı teklıflere acıgım' dedıgı bildirildi.
***
Bi insanın tum paper'ları A gelmez kı canım, sevgılı hocalar buyuk profesorlar, benı sımartıyorsunuz. Insan bı paper'a A eksi fılan verir, hırs yaptırır. Siz de hic pedagojik kırbaclama, havuc taktigi fılan bılmıyorsunuz aaa.
***
Number 1 ızlıyorum, klıp fılan var televızyonda. Shakıra kalcasını savuruyo yıne, Gulsen part-tıme boksor olmus, JLO yıne klıp guzelı. Hepsi sok seker sok. Bi de Genc Bakıs diye bi program vardı. Mekan Koc Univerisitesi. Arada Ahmet Hakan ninni gibi sakin sakin konusuyordu, hic mi sinirlenmez bu amca acaba? Ismet Berkan 'lan Ahmet sen ruya goruyon, senin cennetinde yasamıyoz biz' tadında cıkıslarda bulundu. Ona bile 'Ismetcim oyle degil, bak boyle' minvalinde adam akıllı yanıt verme gayretini korudu. Altan kardesler var ya, onların minik olanı da vardı programda (Mehmet adı, evet). 'burası universite ben de universite hocasıyım' seklinde bir kimlik hatırlatmasında bulundu Koc Universitesi ogrencilerine. Cokca azarladı, dogru duzgun bi sey de demedi. Genc Baktık dunyaya, ne demekse.
***
Miska diye bi kedim var, kendisi 6 kilodan fazla cekmektedir. demem o ki, biscuit'in dum dum'unu dover, mathy'nin sibel'i konusunda garanti veremem ama, alkolik bisey o, sagı solu belli olmaz. ama hepimiz bilmekteyiz ki, dayak cozum deil, miska da bunun farkında, sahibinin kedisi tabi. Onunla oynuycam. Tırnakları uzamıs, freddy crueger olmus, ya ben onları kesicem ya da onlar beni.
***
Bogazıcı dıye bı okul var, kendisi universite olur. Oraya da gidecem. Bi hoca var onu gorucem.

hosgeldin :) bu arada benim köpegim hepinizin kedisini yer! hih! hatta hah!

abe hojgeldin be...sen şimdi memleket hasretiyle yanıp tutuşup ben misali fıttırı fıttırı gezersin... paper lar konusunda aferin bide çok ukala gördüm seni.. ama iyidir boşver...sibelim pek hasta benim kimsenin kedisiyle köpeğiyle uğraşamaz.. tenezzül etmez bile. :P ve de he he..

tv ye çok kapılma dedim, aptal kutusu. alimallah yazık olmasın sana.. :P

hahahhaha :) efenim dumdum 'u tam anlatamadım galiba . bu işler kilo ile olmaz efendiiiii :) . benim ki hiperaktivite tedavisi gördü . :))) direk uçan tekme.. veteriner yatıya almıyor dumdum 'u çünkü bütün kedileri dövüyor . ayrı odaya alıyorlar . ayrıca yazlıkta 2 köpeğin gözünü kanattı :)). anlıycağın bazen beni bile çileden çıkarıyor . örnek : ben duştayken , duşa kabinin üstünden kafama atladı . düşünsene duş alırken kafana bi kütle düşüyor . ZONKKKK

deadora; hımm kopek ayrı bi siklet konusu, onu ayrı tutalım en iyisi...

mathy; sibel'e bol gecmis olsunlar, artiz hamfendi demek tenezzul etmez. vay vay vay! bi de televizyon aptal kutusu diyolar ya bence yanlıs o. su andaki haliyle televizyon mevcut zekayı 'korur', ne gelistirir ne azaltır. aptalların mevcut aptallıklarını, akıllıların mevcut akıllarını korumasına 'yardımcı olur'. gozlemim bu yonde yani.

biscuit; hakikaten dum dum ayrı bi kategori ayrı bi degerlendirme konusuymus. dusakabinden kafaya atlamak ne demek ya, sastım dogrusu.

hahahhaha:) daha çok maceralarımız var QM cim . anlatilmaz yasanir o . kafama atladı çünkü ; o herşeyi görmek zorunda . ben nasıl kapatırım duşakabini? evde prenses hazretleri varken nasıl böyle bi hata yaparım? o herşeyi bilmek ,görmek ,tatmak zorunda :)))

:))

Enjoyed a lot! » » »

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator