« Home | Gunler » | Ask Philosophers! » | Soames'un Analitik Felsefe Tarihi » | yapay zeka » | Karl ve ben » | Vagueness » | Onum Arkam Sagim Solum...(2) » | Onum Arkam Sagim Solum... » | Pride and Prejudice » | Dortlukler (toplaninca siir olmuyor ama) »

Post written in English and Universalism

She knows I am watching every movement of hers. She loves to be watched, but still behaves as if she does not care. I like that she behaves as if she does not really care. The thing is that I do not care whether she cares or not.

Bu postumda ingilizce takildim, duygularimi ingilizce kaleme aldim. Duygular evrenseldir (geyigin dibi), diller evrenseldir (geyigin geyigi), hersey evrenseldir (honk?). Kirletilmis dogrular vardir, baglamindan koparilip dillere pelesenk yapildiklarinda dogruluklari onemsizlesir, iste 'duygular evrenseldir' bu cumlelerden biridir. (ikinci ornek: 'sanat evrenseldir') Laf olsun diye konusmak vardir, guzeldir, evrenseldir (??). Ne dedigini bilmemek vardir bi de, laf olsun diye konusanlarin bi an durup 'ne diyorum ben?' diye kendilerine sorduklarinda yasadiklari bilinclenme durumudur. O ani yasiyim simdi ben.

Cok evrenselsin bugun.
Tessekkurler, cabaliyorum iste.

heheh...gzl bi post. ama ben ingilizce kısmını sanki daha çok anladım :)))

kizil kedi, siz sevgili okuyucularima layik olabilmek icin yillardir biriktirdigim engin tecrubelerimi ahanda bu blogda yine sizlerle paylasiyorum. postlarim guzel ise o sizin guzelliginiz.

evrensellll posting :) bu kadar karıştırma lazlık var bu saatte algılıyamıyorum .yarın yine okuycam :)

biscuit; evet kedim var hem de dunyalar tatlisi birsey. bi de ben de laz'im aman tanriiimm!

benimde kedim var . adı dumdum . hiperaktif bir arıza . biraz kustuk bu sira , trip atiyoruz : )
blog hemşerim ilan ettim seni o zaman :)bide rize de tam olsun :P

biscuit, rize tabi da usagum, hem de ardesen.

tamam hemşeri oldugumuz böylelikle kesin sonuca ulaşmıştır . ihiihihiihi. hemşo kıyağı geçerr..QM aslan qm !.ya ya şa şa qm qm çok yaşaaaa

Looking for information and found it at this great site... » » »

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator