« Home | Post written in English and Universalism » | Gunler » | Ask Philosophers! » | Soames'un Analitik Felsefe Tarihi » | yapay zeka » | Karl ve ben » | Vagueness » | Onum Arkam Sagim Solum...(2) » | Onum Arkam Sagim Solum... » | Pride and Prejudice »

Fedakarlik ustune gercek olma ihtimali olmayan hikaye

Kadin son derece aglamakliydi. QM bildigi tum hunerleri ve gonul alma taktiklerini kullanmasina ragmen kadinin hissettigi ic burkuntusu ile karisik mide bulantisini hafifletememisti. Kadin kusmamaliydi, her yer batacakti, QM ise gece vakti temizlik yapmak istemiyordu tabi haliyle. Son bi fedakarlik, son bi cozum vardi henuz basvurmadigi. Ve simdi sira o taktige basvurmak sirasiydi. QM soze girdi: "Evet canim, ben mukemmelim her acidan, ama su var: kimse benim kadar mukemmel olmak zorunda degil. Yani dunya boyle, esit degiliz iste. Ama allah kuran evliya yedi melekler guclerini birlestiritip beni carpsinlar, soz veriyorum sana, iliskimizin selameti acisindan ben senin seviyene inecegim bundan sonra. Mukemmel degilmisim gibi yapicam" Kadinin gozlerinde bi anlik parilti olustu: "Hakikaten bunu benim icin yapar misin QM? Benim seviyeme, taaa oralara kadar inecek misin?" QM zamaninda maden iscisi olarak calismisti, cok derinlere kadar inebilirdi. "Inecegim evet, senin icin, sirf senin icin" diyebildi. Kadin cok huzur doldu, sarildilar, ve sonsuza kadar mutsuz yasadilar.

Oyle dudak bukup hor gozle bakma
Birak kucuk daglar yerinde dursun

1996 yilinda bi trabzon-fener maci vardi. 5 mayis'ti hatta tarih. Her trabzon taraftarinin yureginde onulmaz yaralar acmis bi mac olup, fener nefretimizi doruklara cikartmistir. Mactan sonra trabzon formami giyip apartmanin arka bahcesinde hirsimi toptan ve topun carptigi duvardan cikarmaya calismistim. Annemler yukardan beni izliyordu. Icimden "trabzon'da oynasam, su takimi sampiyon yapsam" hesaplari yapiyordum. Ama o yilda bile secmeler icin yasim cok genc sayilmazdi, bi de baska bi takimda oynuyodum zaten. Mactan sonra 2 gun konusmamistim, annemler bir ara hic konusmayacagimi sanmisti. Sonra konustum tabi, ama akici konusamadim hic bi zaman, boyle bi tutukluk "aman be konussam ne olacak trabzon yenildikten sonra" gibi bir his hic yakami birakmadi. Ah fener ah! Fener adi bi takimdir, olmasa ligimiz bisey kaybetmez kazanir. Bu sene yine yendiler bizi, bu nasil biseydir, nasil bi kaderdir? Yoksa felsefe olayini filan birakip trabzona teknik direktor mu olsam? Fener ah ah, sen ne belali biseysin, ufurukculerin buyuculerin takimi seni!

Bi de bugun 1 Mayis. Bahar bayrami degil, isci bayrami canim. Bahari kutliycaz seninle sonra soz, once bizim cocuklar bi taksim meydanini zorlasin, biraz turk polisinin coplarini tatsinlar. Dunyanin tum komunistleri, anarsistleri, ezilen halklari ve devrimci siniflari birlesse dunyayi titretse... Evet evet ruya bu, gercek olamaz.

emin ol, asla gerçek olmaz....

1.iyiki teknik direktör olmamışsın . bunun için fazla zekisin bence 2.fener öyle belalı bişeydir işte .ummadığın anda 6 -4-e felan atar :), çok esrarengiz bi takımdır ayıptır söylemesi :)3. 1 mayıs yollarda tanklar filan var . her metrekareye 3 polis . şaşılası bişey bu .

mathy; olsa fena olmazdi ama.

biscuit; fener fener fener dunyayi yener trabzona gelince puf diye soner diye bi tezahuratimiz vardi cocukken. ne masummusuz!

ligeia; carsi buyuk taraftar, ama ne yaparsin, her takim sahip oldugu taraftari hak etmeyebiliyor.

Bu son dediklerin gerçek olmadan ölücez sanırım.

Evet, Meltem haklısın. Ama oyle gorunuyor ki kimse o söylediklerimin gercek oldugunu göremeyecek. Cok ütopik konusmusum.

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » » »

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator