« Home | Wyclef Jean » | Remember Remember...the 11th of September » | Paul McCartney » | Scrubs » | Some Great Thinkers » | Leonard Cohen » | La Belle Noiseuse » | Dazed and confused » | Audrey! (rocky'nin adrian'i (!) degil bu) » | Me: Fusion of Con-fusions »

Everything I do, I do it for my fans!

"I do not read the newspapers because they all have ugly prints" DJ Shadow from Six days

Bi 20 gunluk aradan sonra yine geri geldim iste. Dikkat edilirse hemen fark edilebilecegi uzere, benim kaybolmalarimla istanbul'a gidislerim ve geri gelislerimle abd'ye donuslerim arasinda cok yakin birtakim baglantilar gunisigina cikartilabilir. Istanbul anilarimi anlatmak istemiyorum, biliyorum aslinda cok da merak ediyorsunuz (ya ne demezsin dediginizi duyar gibiyim) Istanbul'da neler yaptigimi. Tek bisey soyleyeyim: sevgili deryik ile karsilastik bi yerlerde, aa nasil yani diyenler
buradan okuyabilir ayrintilari. O benden daha iyi yaziyor o yuzden ben fazla anlatmayacagim. Benimle ilgili pek hos tespitlerde bulunmus kendisi, okumanizi salik veririm. Benimle ilgili fikirlerine katildigimi ve kendisine karsi benzer hisler besledigimi belirtmek isterim.

Ne yaptim ne ettim meselesine fazla girmiyorum, o konulara girsem bazi cok onemli bloggerlarin basi cok agriyacak, turkiye sallanacak, istanbulda deprem filan olacak da ondan.

Simdi abd'deyim ben, bi eyaletinin bir sehrinde. Yorucu bir yolculuk, kayip olup da sonradan evime teslim edilen valizler, gelir gelmez sizmak, ve sabah kalkar kalkmaz 5 saatlik bana gore hayvani boyutlarda bir ev temizligi. 40 metrekarecik bir ev 5 saatlik bir temizlik gerektiriyorsa o evi Istanbula gidisimde nasil bir halde biraktigimi artik siz sevgili okuyucularim dusunsun. Herseyi de devletten beklemeyin canim.

Isin ozu, zipkin gibi biccaak gibi bir blog ile geri dondum.

Bu arada eskiden bir
donna vardi, hakkaten ne oldu ona?

cok gezdi, cok yoruldu. ama adini görünce, dayanamadi, döndü. ;)

donna fazla gezmesin, kendini fazla ozletmesin, dayanamasin hep donsun.

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator