« Home | Everything I do, I do it for my fans! » | Wyclef Jean » | Remember Remember...the 11th of September » | Paul McCartney » | Scrubs » | Some Great Thinkers » | Leonard Cohen » | La Belle Noiseuse » | Dazed and confused » | Audrey! (rocky'nin adrian'i (!) degil bu) »

Closer


Natalie Portman did indeed shoot nude scenes for Closer but requested that they be cut. Closer's protective -some might say disappointingly so- director Mike Nichols agreed. "He wants to see my bare ass much less than [even] my father would," says Portman. "He is as or more protective of me than my parents are." [Hotdog, the Movie Magazine]

uyuyor idim. duzeldi sanki uyku duzeni. natalie'ne de baslatma. hehe.

QM'de bi tarih: 15 kasım 2005 ve evet, tarih tekerrürden ibaret :)

bakış güzel ama. hello stranger di mi. öyle demişsin.

francois'im audrey'im uyusun da buyusun ninniii. ama natalie de uyusun o da buyusun, natalie'nin yeri ayri audrey'in ayri.

deryik ya iste bu, ornek bi qm fan'i nasil olunur cumle blog alemine gosterdin. qm'i sevmek demek sadece bugununu deil gecmisini de bilmek demektir :))

valla tesafüen oldu, ilk yazılarına bakiym derken bi de ne göreyim, aynı foto orda da var. bi dejavu hissiyatı.
mızıkçılık yaptım yani.

mizikci deryik, olsun seni boyle kabul ettik biz :))

Daha once hic soylememis olabilirim, daha yeni dolanmaya basladigim bu blogda hayatimin ikinci bir ilkini yasiyor olabilirim:

Biri su guzel kizimizin kaslarina mudahale etsin. Aglar gibi oldugunda karsimda Kucuk Emrah'i goruyorum sanip tum ciddiyetimi yitiriyorum. Biz onu Leon, the Professional'da ne cok sevdik oysa degil mi? Hala seviyoruz da azcik kaslari falso?

Closer'in icinde minimum cinsellik barindirip tamamen cinsellige oturtulan bir metni olmasi bir ironi midir yoksa yonetmenin koruyucu babalik yapmasindan mi kaynaklanir bilemiyorum.

En guzel karakteri Natalie kardesimizdi, filmin gerisini ben nedense hic begenememistim.

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator