« Home | Kenan Isik Fenomeni ve Hayat Cizelgem » | Fantastik Apartman » | Bir cirpida sevmedigim 10 sey » | Ahmet Altan, Sorumlu Aydin Tavri » | Hrant, ne cok seydin sen aslinda » | Nazim Hikmet Memleket » | Kirildi Kalem » | Hrant Dink » | Yasayan en etkili 100 entelektuel » | Hulya Avsar versus Timur Selcuk »

Bebek bebis babe baby

Scrubs diye superduper bir dizi var ya. Onun son sezonu bu. Aramizdan ayriliyor, eminim hepinizin gozleri doluyordur. Bu blog sayfalarinda bir keresinde scrubs sevgimi dile getirmistim, simdi aramaya ve bulmaya usendim ama. Kendisi bir hastane dizisi olup "janri" komedidir (romantik dozu da vardir, az biraz dramdir). Zach Braff'in Zach Braff oldugu yapimdir. Neyse. Bu hastanenin bir bashekimi var, adini hatirlamiyorum. Huysuz yasli bir adam. Bir de genc doktor Elliot Reid var. Elliot Reid henuz kariyer tercihini yapmamis, hangi konuda uzmanlasacak belli degil. Huysuz yasli doktor soyle birsey der: "cok dusunme. istatistiklere gore, kadinlarin cogu kadin dogumcu olur." Eliot kizar, kadin oldugu icin kadin dogumcu mu olmalidir yani? Bunun uzerine huysuz ihtiyar der ki, bir cocuk dogumunu gorunce kendini tutamayip yuzunde kocaman bir gulusle diyeceksin ki: "OOOOhhhh! loook at the baaaayyybyyy" Eliot yine kizar: "Oh I am sorry sir, but I have to say: I am offended" (saldiriya ugradim gibi bisey)Bolum sonunda bir cocuk dogar ve Eliot en icten gelen sesiyle haykirir: "OOOOhhh! loook at the baaayyybyy"

Bebek sevmek belki genlerle ilgilidir. Ben otobuste oturuyoru mesela. Ondeki koltuktaki minik kiz donup bana bakiyor, sonra tekrar koltugun arkasina saklaniyor. Uc bes kere yapiyor bunu. Ben kafami ceviriyorum. Cani oyun istiyor. Biraz gaz versem, saniyorum ki gelecek sacimla basimla oynayacak. Cocuk bu, biraz yuz ver, ne yapacagi belli mi? Rezil eder adami. Benden gazi alamayinca tabi oturuyor oturdugu yerde. Bazen de kafami cevirmek yerine, hafif urkutucu bakislar atiyorum. O zaman da hemen yuzu degisiyor. Aglamakli olup yanindaki annesinin koluna yapisiyor. Annesi de bana donup bakiyor, gulerekten. Ne yaptigimi anlamaya calisiyor. Tabi o zaman ben de gulmek suretiyle bebeniz bosuna korktu mesaji veriyorum. Bazi bebekler ama cok seker oluyor. Onlara da sadece bakiyorum. Hafif siritaraktan. Ama mesafeli. Oyle acuk gucuk yapamam ben. Karizma calistik dedik dimi. Ne olacak onca emek. Bir bebege yedirmem emeklerimi. Ha birgun kendi bebegim olur o ayri. Onu da kedim kadar sevsem yeter ona. Cok mu insafsiz geldi? Ama ben kedimi cok seviyorum.

Rihanna: Please don't stop the music!
QM: Tamam anam sabaha kadar burdayiz.

bebekler derdini anlatabilmeyle konuşmaya başlama arasındaki dönemde sevimlidir. erkekse 4-5, kızsa 3 yaşından sonra tahammül edilemez bir çocuk halini alırlar ve ilkokul bitene dek sürer bu.

ama bi bebek doğsun, aynı ses benden de çıkar. minik o. kurabiye ayaklı falan.

ayrıca koltukta saklambaç oynayan çocukla bir iki şakalaşılır, bırakılır. arsız olsaydı zaten atlardı saçına, izin mi alacak. hahayt. arsız çocukları hiç tanımamışsınız bayım.

cok tanimiyorum tabi cocuklari...korkuyorum onlardan ben, tanimaya firsat mi var. arli-arsiz kategorileri onlara uymuyor kanimca. uff bilmiyorum ya. herkes cocuk seviyor, "ben cok da sevmiyorum galiba" deyince, istanbulu sevmiyorum demek gibi bisey oluyor, kimse inanmiyor.

takip edicek bi blog daha buldum (:
aynen annesi deli olmuştu ben yaptığımda

benim de var artik takip edilesi bir blogum daha, vatana millete hayirli olsun :)

şu son cümleye bayıldım ben.kediler ve çocuklarla alakalı olan.bende anneme sürekli çocuğum olursa kedim kadar sevemem der dururum oda bana kızar durur((:

Valla gördüğüm en güzel blogger diyebilirim.Emeğinize sağlık.Bende bundan sonra blogunuzun okuyucusuyum.Saygılar..

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator