« Home | The Mysteries of Pittsburgh » | Karman corman » | Viva Zapata! » | 14 Subat'mis, hadi canim! » | Before Sunrise » | Ezik otobus soforu » | Steelers, here we go!! » | Anladin sen anladin... » | Kafa » | R...M »

Dortlukler (toplaninca siir olmuyor ama)

Beni sobeleyen Donna Quijote'u kirmiyor ve hemen anketimsi sorulara yanitlarimi veriyorum.

Yaptigim 4 is:

Sise toplayip depositolariyla yasardim cocukken (annemler cok gulerdi)
Anketorluk (en bayik is oldugunu yapinca anladim)
Kredi karti pazarlama (en bayik ikinci is)
Asistanlik (otorite sahibisin, aman tanrim o ne keyif)

Yasadigim 4 yer:

Istanbul (malumunuz guzel sehir)
Rize (memleket)
Pittsburgh (mecburi hizmet)

Bikmadan izleyecegim 4 film:

Leon (bi ask filmi aslinda)
Closer (bi savas filmi aslinda)
Viva Zapata (boyle olmaliyim iste ben dedirten bi film aslinda)
Hero (stratejik bi film aslinda)

Izledigim 4 tv programi:

Izlemiyorum, evde tv'im yok, cok entelim.

Tatil icin gittigim 4 yer:

Italya (Roma, Floransa, Venedik)
Ispanya (Madrid, Barcelona)
Norvec (Oslo)
Tunus (Tunus)

En sevdigim 4 yemek:

Biber dolmasi
Borek
Kofte
Kasarli durum doner

Su anda olmak istedigim 4 yer:

Istanbul (kitalari birlestiririm)
Paris (bohem tarafim)
Prag (tarih icinde seyahat)
Herhangi bi Peru koyu (koylu damarim)

Iste boyle...Simdi adet birilerini sobelemek: tangerine, selin, juli, ve kurttucholsky. Tarafimdan sobelenen talihsiz insanlar.

Closer hakkinda ne soylenebilir bilmiyorum, soyleyeceklerimin hafif kacmasindan korkuyorum. Buyuk bir keyifle ve yeni seyler kesfederek izliyorum her defasinda.

Umutsuzluga kapilma ligeia, umarim diledigin bir akademik cevrede egitimini surdurme firsati bulursun.

Benim de Peru'yu cok goresim var. Guney Amerika'da en ilgimi ceken yer orasi.

allahım ben gitmek istiyom italya yaf.. gözüm açık giderim yemin ederim görmezsem.. bi daha gidersen haber ver bana..

bu arada iyi şeyler yapmışşın vesselam..

aa haber vermem mi juli ayipsin :)

Best regards from NY! » »

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator