« Home | Miska » | ruhsuz hayat bombalari » | Aaa benim blogum var! » | Bakis gibi'si yok » | Nikey » | Bad Boy! » | Bebek bebis babe baby » | Kenan Isik Fenomeni ve Hayat Cizelgem » | Fantastik Apartman » | Bir cirpida sevmedigim 10 sey »

Yunanistan Ayaklanmasi Dersleri ya da Bir Yunan Dunyaya Bedeldir

O bayragi o binaya dikeceksin arkadas!

Renklerdeki muthis ahenk! (o kafasindakinden ben de istiyorum!)



Yandim allah! Oglum Kostas iki bardak su dok!

Abiler, hah durun oyle iki dakika, geliyorum suprizim var!


Size layik degil ama, cam sakizi coban armagani!


Toz duman arasinda kuygu havada kosturan rin tin tin'e dikkat! Yunan fasistini kokusundan tanir!

Rin tin tin de devrimden yana, hayvan haklari icin en onde carpisiyor!

Ben onden bir yoklayip geliyorum su aynasizlari, sizler yandan kaldirim tasi sokmeye devam!

Ha Paris 68 Ha Atina 08!

Aralik 2008 Yunanistan Ayaklanmasi...Uzun yillar sonra dahi taptaze hatirlanacaktir.

16 yasindaki yoldaslarini katleden Yunanistan devletine dunyayi zehir eden Yunanistan gencligine selam olsun. En ufak kivilcimla patlayan, dur durak tanimayan, 'Katiller hükümeti utan, defol’ sloganlariyla, "En buyuk kabuslarini gercek yapalim" (ayaklanmaya ortaokul ogrencilerinin slogani!) nidalariyla kukreyen, Yunan isci sinifiyla birlikte yurumenin yollarini arayan Yunanistan gencligi bizlere ve dunyaya ornek olsun.
Bizim topraklarda her gun olduruluyor insanlar. Kiminin kanalizasyonda yuzduruluyor bedenleri, kiminin bos arazilere atiliyor. Kimi gupegunduz vuruluyor sokak ortasinda, kimi parkta arkadaslariyla dolasirken polisin tekmesini govdesinde yiyerek son veriyor yasamina. Kimi coplarla dovulerek kan kusa kusa oluyor, kimi sorguda yuksek katlardan asagi atiliyor.
Yunanistan'da bir tek kisinin oldurulmesiyle dunya alt ust oluyor, ulke agliyor, genclik savasiyor. Zamanda herseyi icine ceken bir yarik aciliyor, dostu dusmani, iyiyi kotuyu bicak gibi ikiye ayiriyor.

aşkım o kadar beendimki bi etikette (ç)alıntı yapmış bile olabilerim :/

aramizda ayri gayri mi var canim helal-i hos olsun :)

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator