« Home | 14 Subat'mis, hadi canim! » | Before Sunrise » | Ezik otobus soforu » | Steelers, here we go!! » | Anladin sen anladin... » | Kafa » | R...M » | Detaysiz hayat » | Fhobi » | Amerika-li-lar »

Viva Zapata!


QM Posted by Picasa Emiliano Zapata (El Tigre): Guclu bir adam, zayif bir ulus yaratir. Guclu bir ulusun ise guclu adamlara ihtiyaci yoktur.

Yok kardesim, bu filmi izlemediyseniz, yok o film guzel yok bu film guzel demeyin. Canim Elia Kazan, canim Marlon Brando, ve tabi canim Anthony Quinn. Simdi ben bu filmi kac defa daha izlerim, yarabbi!

az film izlemisimdir ama öz olduguna inanirim.. cogu kisi asmali konak sinema filmini izlemedim diye yada gora´da yarida ciktim diye bana "sen sinemadan ne anlarsin" lafini soylediler ama ben öz filmlerin arasina bu filmi de koyuyorum..
ohh iyi de yapiyorum!

@kurttu; aferim katil tabi ustada, ustadim ben peh peh :)

@deadora; nasilsin ya, keyfin yerinde mi? oz film gercekten, yani gora ve asmali konak'la karsilastirinca kesin oyle...

Where did you find it? Interesting read » »

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator