« Home | Olay » | Free dogs » | eki eki » | A Philosopher's Advice » | Pringles » | QM'den cirkin iddia » | Doberman, doverim seni » | Devil » | tik tak » | what i want to do »

Orhan Pamuk

http://nobelprize.org/
http://www.ntv.com.tr/news/387797.asp

Sevinin kucukler, ovunun buyukler.

Bi Besiktas tezahuratini Orhan Pamuk'a uyarladim, ama hayir, Besiktasli degilim:

Orhan Pamuk hayat sensin
Kral sensin
Hersey sensin
Gelecekse tum acilar
Biz haziriz senden gelsin
Bu sevdadan vazgecersek
Allah belamizi versin

Pamuk abi hosgoruludur, affeder beni. Hem cidden sevindim.

amerikan cnnde spiker
bununla konuşurken fransada böyle yasa çıktı dedi ona birşey demedi ardından sizin ülkenizde insanlar bunu inkar ettiği için hapse atılıyor (bir kişi göstersinler bu yüzden hapse atılmış)demokrasi istiyorum geyiğini yaptı her zamanki gibi .gene ermenilerin reklamı yapıldı yani.sevmiyorum o adamı

ben Hürriyet te Çzkök ün yazısını içimde ki hislere daha yakın buldum bu konuda * beni dile getirmiş * bende öyle karmaşık şeyler hissettim haberi duyduğuda *


ermeni basınını takip ettim haber merkezinde kiler sayesinde * inanılmaz * onlar bizden daha çok sahiplenmiş * haklılarda * Amerikan ermenileri birbirlerini kutluyorlar * hem Fransa için hem Pamuk için * sanılmasın ki sadece Fransa için


ayrıca Hrant Dink in yapıcağı yorumları bekliyorum * gerek Agos gazetesinde gerekse tv de

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator