« Home | QM'den cirkin iddia » | Doberman, doverim seni » | Devil » | tik tak » | what i want to do » | No sense » | Pinhani » | hidden truth » | Vecize » | Turkish Universe »

Pringles

Bu dunyada en zor sey, acilan bir Pringles'i bitirmeden kapagini kapatabilmektir. Ikincisi ise, kutunun dibindeki kirintilara (kutuyu kafaya dikmeden, hile yok!) ulasabilmektir. Hayat bundan ibarettir, degildir de, olsaydi fena olmazdi.

bigun otobus yolculugundayimmm . mola yerinden sari pringles aldim . biraz yedim kapagi kapattim cunku otobusde agzimdan katir kutur ses cikmaktaydi .... sonra dayanamayip yine daldim kutuya sesi bosverip . sonra yanimdakine ayip olmasin diye kaldirdim '' ohaa ayi hepsini yedi '' demesin diye .. sonra iman gucune sarlip kutuyu 3 . kez kavradim . bi solukta bitirdim ... dibinde ki kiriklari kafama dikmekicin ise kutuyu eve kadar yanimda tasidim....

icimdeki pringles aski boyle bisey iste . engel tanimaz

aynen diyorum vintage aynennn, al benden de o kadar

bi de o pringlesı kırmadan düzleştirmeye çalışmak var. hasta ruhlu bi iş, biliyorum.

hasta biseymis gercekten, almiyim ben

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator