« Home | On Cakes and Other Ordinary Things (1) » | yeni evim ve ben » | isteee karsinizda yeni evimin en ozel goruntuleri!! » | Insan ozler... » | Din din din din » | "bad intentions" » | ... » | Back to the US » | Keyfe keder » | bir demet gundem »

When I was in Paris...

...bu sekilde baslayan cumleler kurabiliyorum artik. Yani kurdugumda kurdugum cumle yalan olmuyor. Parizyen nufusunun yogun oldugunu gunumuz turk blog camiasini goreve cagiriyor, ve ustteki fotografta gormus oldugunuz bi adet unlu Paris caddesinin adini rica ediyorum, efendim, mumkunse. Biraz kazik bi soru, farkindayim.

O minik sevimli araba.
Bu arabayi tanimlamak istiyorum, ona karsi besledigim hayranlik duygusunu kelimelere dokmek istiyorum. Ama, sadece bu kadar soyleyebiliyorum: o minik sevimli araba. Daha fazlasi cikmiyor, denedim cok, deniyorum hala. Posted by Picasa

Avenue de L'opera
2eme arrondissement
Paris.

=)

hah, ben diyecektim tam, lafi agzimdan almissin fakeplasticgirl! :P

tres bien, parizyen!

donna, sus bakim, otur sifir. :)

Post a Comment

a href="http://www.justforeignpolicy.org/iraq/iraqdeaths.html">Just Foreign Policy Iraqi Death Estimator